Kalendarium

Sobota, 2020-08-08

Imieniny: Izy, Rajmunda

Kontakt

Zespół Szkolno - Przedszkolny nr 3

w Częstochowie

E-mail: zsp3@edukacja.czestochowa.pl

Telefon/Fax 34 323 13 82

 

 

Powszechna Nauka Pływania 20 - 24 kwietnia lekcja 6

Dzień dobry!
W tym tygodniu zapraszam Was do wykonania
ćwiczeń ogólnorozwojowych.
Każde ćwiczenie wykonujcie 30 sekund.
Cały zestaw ćwiczeń znajdziecie w zamieszczonym na końcu filmiku.

Pozycja stojąca, maszeruj w miejscu, wysoko unoś kolana.
2. Pozycja stojąca, maszeruj w miejscu, staraj się dotykać piętami o pośladki.
3. Pajacyki.
4. Wykonaj minimum 20 przysiadów.
5. Powstanie z leżenia. Pozycja - leżenie na plecach, ramiona wzdłuż tułowia, powstań do
pozycji wyprostowanej, następnie usiądź i połóż się na plecy ponownie.
6. Skłony. Pozycja - siad prosty, ramiona wzdłuż tułowia, przejdź do leżenia na plecach
z wysokim uniesieniem nóg , następnie przejdź do siadu i od razu do skłonu w przód.
7. Nożyce pionowe. Pozycja - leżenie na plecach, ramiona wzdłuż tułowia, unieś nogi w górę,
wykonuj nożyce pionowe (góra-dół).
8. Wznosy nóg. Pozycja - leżenie na brzuchu, ramiona z przodu, wykonaj naprzemiennie
wznosy nóg w górę, kolana są wyprostowane.
9. Rowerek. Pozycja - leżenie na plecach, ramiona wzdłuż tułowia, unieś nogi w górę,
wykonaj rowerek w przód.
10. Przyciąganie kolan. Pozycja - leżenie na plecach, nogi wyprostowane, równocześnie unieś
tułów i przyciągnij prawe kolano do klatki piersiowej, wyprostuj nogę, następnie przyciągnij
lewe kolano do klatki piersiowej, pracuj nogami na zmianę.
11. Przysiad podparty, jedna noga z tyłu, zmieniaj nogi w podskoku.
12. Pozycja stojąca, swobodnie przeskakuj z nogi na nogę, ręce rozluźnij.
13. Pozycja stojąca, podnieś ręce do góry wykonując głęboki wdech, stań na palcach, następnie
powoli wykonaj skłon w przód o nogach prostych, podczas opadu w przód wypuszczaj
powietrze do samego końca.
POWODZENIA!!!
W wykonaniu ćwiczeń pomoże Wam film:
https://www.youtube.com/watch?v=WbMKgaPPAs0&feature=youtu.be